tirsdag 15. september 2009

Til Marit

Jeg har lagd en uro til deg som du skal få ha over sengen din.
Jeg håper denne positive, rosa uroen oppveier litt den negative uroen du fikk på rommet ditt da lillebror ble flyttet inn på ditt soverom.
Jeg håper den kan gi deg noen fine minner og mange gode drømmer der den passer på deg mens du sover.



Disse blomstene har jeg lagd mange av opp igjennom tiden.
Bretteblomst som jeg brukte å lage av tyggegummipapir da jeg var lita.
Her litt større og lagd i mønsterpapir. M for Marit, beste jenta i verden.

Bamsen har fått en prinsessekrone og har et hjerte av gull,- akkurat som deg.
Jeg har latt meg inspirere av jentene i That`s just so cute, og har virkelig lekt meg med papir denne gangen. Denne uroen ble til av deres rosa-utfordring.

Et veldig annerledes bidrag fra meg.


4 kommentarer:

  1. Så kreativ du er! Denne uroen var jo bare så nydelig! Heldige marit som kan ligge å se på denne. =)

    Takk for at du ville leke med oss! ;D

    SvarSlett
  2. Wow! Så fantastisk! Dette var utrolig kreativt som Camilla sier! Denne var virkelig original! Tusen hjertelig takk for inspirasjon og detagelse.

    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Ååååå!!! Så nydelig, blir helt rørt jeg. Så kreativ du er.

    SvarSlett
  4. Denne var virkelig gøy, du har latt kreativiteten blomstre, fikk klump i halsen av historien bak

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett