tirsdag 24. november 2009

Ride ranke

Nok en gang sitter jeg våken på natta for å scrappe.
Alle i huset sover og da får jeg rotet så mye jeg bare vil med dilldallet mitt.
I morgen venter barnehage, jobb, fotballtrening for meg og allidrett for barna.
Give me some coffee!
(Men det er VIRKELIG verdt det)

Jeg har denne gangen kost meg med å scrappe ei lita Marit, så stolt og glad på hesten sin. Et bilde som viser henne som hun var, og som jeg vil huske henne.
Blid og glad,- ei lita sol.
Egenbrettede "snurrer", riving, stifting og misting.

Mitt bidrag til sang # 23 på STM,

Ride ranke av Finn Kalvik

6 kommentarer:

  1. ÅÅ Det er så deilig å sitte helt alene etter at roen har senket seg i huset..skjønner godt hva du mener ja. Så kreativ denne loen var, men mange søte detaljer;) Jeg vil også si at jeg digget den forrige loen din også! Den var helt RÅ!

    Takk for kommentarer i bloggen min, de setter jeg stor pris på!

    Klem

    SvarSlett
  2. Så flott! Kule vindmøller!!

    Takk for at du deltar! :)

    SvarSlett
  3. Så herlig denne var da,fine farger..! orginalt med slike vindmøller til pynt..! =)

    SvarSlett
  4. Ja det var ei stolt og fornøyd frøken. Det lyser lang vei. :)Herlige farger du har valgt. Passer fint til bildet.

    Ønsker deg en god mandag. :)

    SvarSlett
  5. Flotte farger og et godt oppsett.
    Flott og original pynt

    SvarSlett
  6. Nok et lite mesterverk fra deg. Og jeg har en liten oppmerksomhet til deg i bloggen min:)
    klem klem.

    SvarSlett