mandag 26. oktober 2009

Dåpsdag i herlige høstfarger

Nå syns jeg at jeg har vært litt vågal og blandet sart lys rosa med kraftige høstfarger. Jeg klarer virkelig ikke å få tatt et rettferdig bilde av denne layouten,- den er ikke så fullt knæsj i virkeligheten som på dette bildet. Men nå lar jeg meg knekke og legger det ut likevel.
Dette er min layout til TJSC`s She`s so cute #1

Denne gangen er det Marianne Hope som er så cute,- hun har vist teknikk med maskeringstape og fargestifter. Dette var virkelig morsomt å prøve.


Detaljer:

5 kommentarer:

  1. Denne var virkelig nydelig, så utrolig flotte detaljer du har fått med her, nydelig dåpsbarn=)

    Takk for ditt bidrag=)

    SvarSlett
  2. For et nydelig bidrag du har laget! Takk for din detagelse! Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Denne var kjempe nydelig. Utrolig å godt de fargene passet sammen:) Herlig LO:)

    SvarSlett
  4. Så lekker denne var! Mange flotte detaljer, og jeg syns fargene var fine sammen!
    Tusen takk for ditt bidrag! ;D

    SvarSlett
  5. Kjempefin layout. De små elementene var kjempesøte! Takk for at du tok utfordringen. Klem

    SvarSlett