lørdag 31. oktober 2009

Kjært barn,- mange navn

Dette er en side jeg hadde bestemt meg for å lage lenge før jeg begynte med scrapbooking.
Jeg visste bare ikke hvor og hvordan.
Kanskje i en bok eller i et album, bare for å huske alle de flotte og morsomme kallenavnene.
Men så har jeg jo endelig funnet hobbyen som tar vare på minnene!
Begge mine små skal få denne typen side i albumet, og den første er nå klar.Dette er mitt bidrag til skissedillas skisse #31, hvor skissen er speilvendt og bildene slått sammen til ett. Ellers er lysekrona byttet ut med skrift nedover siden.

8 kommentarer:

  1. Hei!

    Så utrolig flotte LOer du lager, lekre detaljer og farger du bruker :)

    Klem fra Nina

    SvarSlett
  2. Herlig dokumentasjon, med flotte farger!

    Takk for at du deltar!

    SvarSlett
  3. Stilig! Originalt og flott bidrag du har fått til!

    SvarSlett
  4. Så artig! Du finner altid på så kule og egne varianter. kan ikke du komme over fjorden å lære meg litt...?.

    SvarSlett
  5. Hahah, jeg lære deg du liksom G-E. Jeg kan komme og få et kurs av deg kanskje :D

    SvarSlett
  6. HERLIG !!! har sett noen lignende - men denne var kjempefin!

    SvarSlett
  7. what a sweetie and wonderful layout

    SvarSlett