fredag 2. oktober 2009

Lurer på hva hun drømte som liten

En ny LO til tross for at jeg nå er fulltidsarbeidende mamma for to små, som krever mamma 100% etter barnehagedagen.
STM får meg bestandig i gang,- det er så inspirerende å scrappe til sangtekster!
Her er det masse lag og masse pynt. Hekling, rufsing, håndskrift, rub-ons og bling.
Koste meg til kl 01.30 på natta med denne. Rart hvordan jeg ikke blir trøtt når jeg er i scrappeflyt.
Dette er mitt bidrag til STM ,- på norsk, sang #20.
Så spørs det hvordan morgendagen blir.
De våkner sikkert like tidlig som vanlig de små....

10 kommentarer:

  1. Håper du fikk en rolig morgen:)
    Du har ihvertfall laget en nydelig LO!
    Kult med det grønne båndet som en kontrast til det rosa og sarte, og så var det veldig fint med blonden rundt bildet:)

    Koselig å høre at du liker utfordringene våre:)
    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  2. KNALLFIN!!!
    utrolig flott pyntet og nydelige farger!!

    SvarSlett
  3. Denne var virkelig flott, og når jeg ser små babyer så smelter jeg helt, nydelig bilde=)

    SvarSlett
  4. For en nydelig LO.
    Jeg legger deg i blogglista mi, for her må jeg inn å se flere ganger.
    HA en flott lørdag videre.
    Kaia ;o)

    SvarSlett
  5. Nydelig. Jeg er iallefall veldig glad du gadd å sitte oppe så lenge, sånn at du kunne dele denne lekre LOen med oss andre i dag.
    Og så lurer jeg på hvordan dagen din i dag ble?

    SvarSlett
  6. Helt utrolig nydelig!!! For et herlig bilde - og de flotte detaljene da!! Skikkelig lekkert:)

    SvarSlett
  7. Nydelig LO. Skjønner hvordan du har det med jobb og barn og scrapping. Men disse timene alene med scrappinga gjør godt. Du er flink

    SvarSlett
  8. Woooow, denne loen tar pusten fra meg! Så utroooolig nydelig!!

    SvarSlett
  9. Denne var utrolig nydelig!! Herlige detaljer!!

    SvarSlett
  10. Nydelig LO med et nydelig bilde! Elsker fargene du har brukt og at all pynten er så flott og harmonisk plassert!

    SvarSlett