onsdag 30. desember 2009

Kamerasky til vanlig, men ikke alltid:

Når hun får låne mammas lipgloss viser hun seg gjerne frem. Ellers har hun lett for å snu ryggen til eller gjemme seg.
Jeg skjønner henne egentlig godt for jeg liker jo heller ikke kameraet så fryktelig godt når jeg er på andre siden...


Mitt bidrag til Anne Kristines utfordring hos Scrappehuset, scrap shabby chic med noe du finner på kjøkkenet.

Detaljer:

Jeg har brukt emballasje fra Fjordlands kjøttboller (ja, jeg var hjemme alene et par dager i jula *rødme*). Pappen er brettet og sydd med maskin. Det ble en herlig 3D-effekt da det bygget ganske mye og bildene ble liggende oppå.


Ellers har jeg brukt laurbærblad, og blomstene er lagd av te-poser som er krøllet sammen og sydd ett par sting i.

"Blomsten" i hjørnet på bildet til venstre er lagd av tre små gummistrikk jeg har knytt sammen med hyssing.

5 kommentarer:

  1. Så kreativt! Måper enda jeg :-o

    SvarSlett
  2. Så koselig melding i bloggen min :-)!!!! Jeg likte så godt bretten og sømmen - det var skikkelig stilig!

    Ønsker deg en riktig fin nyttårsfeiring :-)

    SvarSlett
  3. Så utrolig lekre blomster du har laget, og tøff effekt med Fjordland!! Knall!!

    Tusen takk for at du deltar!

    Godt nytt kreativt år!!

    SvarSlett
  4. Så flott LO og så stilig det var med laubærbladene!!!
    Stilige blomster og "rysjekant"
    Godt nyttår!!
    Klem Anne

    SvarSlett
  5. Kjæmpeartig lo!
    Kule bilder:)
    Blomstran vajo bare helt rå da!

    SvarSlett