mandag 14. desember 2009

Min aller første lift...

Jeg har alltid syntes det har vært vanskelig med lift, og har aldri prøvd meg på en.
Nå ble jeg revet med av TJSC`s liftutfordring,
og har liftet min favorittscrapper av alle scrappere.

Ideelt sett skulle jeg brukt et svart-hvitt-bilde, men det hadde jeg ikke. Og ikke hadde jeg det utstyret jeg trengte heller. Men jeg fikk da laget en LO.

Men det irriterer meg litt at jeg ikke har egen fotoskriver og kan printe ut sort-hvitt! Må komme høyt på ønskelista :D

LO-en jeg har liftet er bare tvers igjennom nydelig.

Mer herlige kreasjoner kan ses i bloggen til Vibeke. Alt hun lager er perfekt!

3 kommentarer:

  1. Se her ja, utrolig lekker lift, og jeg er enig, Vibeke er en fantastisk dyktig scrapper og denne liften gjorde du med stil=)Og du har tatt igjen fargene i bildet ditt så denne ble kjempe flott.

    Tusen takk for at du deltok på min bursdags utfordring=)

    SvarSlett
  2. Great job on the lift!!! Both are so BEAUTIFUL!!!!

    SvarSlett
  3. Jeg må si meg bra enig i at alt i Vibekes blogg er perfekt. Men det er det jo i din blogg også. Tuuusen takk for all inspirasjon i 2009. Gleder meg til å lære mer av deg. Og så får vi håpe på et scrappetreff i 2010.
    Ønsker deg og dine ei fortsatt god jul og et godt nytt år.
    Klemmer fra meg :D

    SvarSlett