mandag 24. august 2009

Det var deg og det var meg

En lettere grå sensommerdag, og jeg kan legge til to nye LO-er til bloggen.

Dette er mitt aller første bidrag til utfordringen på scrapping the music -på norsk. En herlig utfordringsblogg som har gitt meg inspirasjon lenge. Ta turen innom og se, link finner du til høyre.
Sangen jeg har scrappet er sang # 17,- Idyll av Postgirobygget.
Har kost meg med litt lag på lag og et bilde som betyr mye for meg, overlay, glimmermist, blingswirls, sløyfebånd, laserart sommerfugler, brad, rub-ons, mls-bokstaver og mine elskede thickers.

8 kommentarer:

  1. Så lekker LO du har scrappet. Og nyyydelig bilde.

    SvarSlett
  2. For et herlig bilde av dere! Du har jo brukt perfekte farger på denne da, får virkelig øynene deres til å stå frem! Kjempeflott!

    Takk for at du deltar!:)

    SvarSlett
  3. ja se her ligger de,LOene dine, på blogg også. Liker overskriften på "deg og meg" , samt håndskrifta di. Ellers må jeg si at "feelingen"- hele layouten på sidene er så nydelig. Flotte detaljer og så fin en stemning!

    SvarSlett
  4. Denne var flott, og det var et nydelig bilde du har brukt.

    SvarSlett
  5. Kjempe herlig!! Likte fargene kjempegodt!!

    SvarSlett
  6. Velkommen med på utfordringene!! Morsomt at du kastet deg med!! Gleder oss til å se masse fra deg fremover:)

    Flott LO - med et fint bilde. Super LO:)

    SvarSlett
  7. Flott LO i herlige farger som stod veldig godt til bildet! Lekkert pyntet!

    SvarSlett
  8. Så koselig at du slenger deg med på utfordringene våre. Håper det var det første i en lang rekke bidrag du leverer til STM-utfordringene. :)

    Dette var et rolig og harmonisk bidrag. Likte måten du har satt opp overskriften på, og bildet var veldig fint. Nydelige farger. :)

    Ønsker deg ei god uke. :)

    SvarSlett