onsdag 5. august 2009

The sky is the limit

Sommerbilde av Marit 1 år, scrappet med farger.
Selv om jeg gang på gang setter ut med formålet å scrappe i duse jordfarger, så ender jeg opp med sterkere farger, og mønster.
Jeg elsker min lille samling thickers, og er så glad i å bruke dem.
Ellers liker jeg veldig godt å sette sammen pynt man egentlig ikke tror passer, eller å lage egen sær og personlig pynt.
Mitt bidrag til skissedillas skisse # 19
Journaling blir stadig mer viktig for meg i LO-er. Jeg ønsker at stemninger, opplevelser og tanker skal huskes med mer enn et glanset bilde:

Takk til skissedilla for et stadig påfyll av inspirsjon, og for flotte skisser.

3 kommentarer:

  1. Kjempefint. Flott pyntet, og rødfargen var
    bare prikken over i-en:)

    SvarSlett
  2. Knallfin, så utrolig artige detaljer.

    SvarSlett
  3. Stilig bilde, og da passet jo overskriften godt. Morsomme detaljer.
    Takk for bidraget

    SvarSlett