mandag 31. august 2009

Rock-chic!

Inspirert av Vibekes eple-LO fikk jeg scrappet gitarbildene av tøff-søte rockejenta vår.
Takket være helgebonusen på STM på norsk har jeg fått scrappet igjen.

Vibekes LO var jo bare skikkelig flott. Nydelige bilder, pynt, oppsett,- herlig! Ikke vanskelig å finne inspirasjon og motivasjon.

Inspirasjon fant jeg i hele oppsettet, de herlige mønsterarkene, bobleklistremerke-bokstavene, det røffe med håndsøm og stifter. Jeg lånte litt av alt, og gjorde det til mitt eget etter beste evne.

Jenta vår har alltid vært veldig glad i musikk og derfor er denne siden typisk henne. Hun drar stadig frem et instrument eller synger. Ikke nødvendigvis for å underholde oss, men bare fordi hun føler for det.

Hadde jeg hatt bedre tid hadde jeg sydd for hånd på denne LO-en , da det blir enda litt røffere. Men det får duge med maskinsøm midt i ei helg preget av trass og søskenkrangler.

14 kommentarer:

  1. wow super nydeligt i farver og mange lækre detaljer

    SvarSlett
  2. Så kul!!! Knall tøffe bilder av gitar jenta!! Digger alt det røde!! Denne ble skikkelig flott!!
    Og så bra at du har kommet i gang med scrappingen din igjen!!:) Håper vi får se mange kunstverk fra deg fremover:)

    Takk for at du deltar:)

    SvarSlett
  3. Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
    Utrolig tøff LO! Den ble kjempetøff, selv om det går i rosa og rødt. Digger sirklene du har laget med maling. Mange flotte detaljer :D

    SvarSlett
  4. tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.
    her var det jammen meg masse fint. finner masse inspirasjon her.

    SvarSlett
  5. Vad härligt!!! Kul att du gjort röda cirklar och gillar gitarrtemat!!! Jättefin!

    SvarSlett
  6. Her var det masse lekre detaljer å kose seg med. Og ultrakule bilder. Denne likte jeg veldig godt. :)

    SvarSlett
  7. Kjempefin layout da. Likte de røde ringene og den søte gitaren.

    SvarSlett
  8. Råtøff! Og bakgrunnsarket du har laget var jo bare perfekt!! :)

    SvarSlett
  9. Herlig LO, flotte farger du har brukt!
    Stilig med sirklene! Kult med liten gitar i hjørnet!

    SvarSlett
  10. Så tøff LO:) Likte farvene og pynten, den lille gitaren var knall!

    SvarSlett
  11. Nydelig LO.
    Herlige bilder, og kult tema.
    Flotte farger, og nydelig pyntet.
    Klem fra Kaia

    SvarSlett
  12. Gratulerer så utrolig mye med seieren!!! :)
    Kjempestilig LO du har laget!
    (http://scrappegal.no)

    SvarSlett
  13. Denne var kjempe tøff,likte alt ved den:)

    SvarSlett