fredag 24. februar 2012

God helg!

Knerten ønsker alle en god helg der han henger over spisebordet og følger med på verden.
Denne utgaven av Knerten har vært med oss i flere år nå.
Ungene ble med ut i skogen på leting etter han og vi fant han til slutt.
Vi hadde litt problemer med å få han ned fra treet, så mormor måtte fungere som jordmor og ta han med tang (hagetang vel og merke).
Jeg er skiflygningsenke i helgen, da min kjære er på seminar i Vikersund.
Hurra! Jeg er sjef over fjernkontrollen hver kveld og jeg bestemmer middag hver dag :)
Det blir nok noen rolige dager på meg og de to små, da vi ikke har bil.
I morgen er begge invitert i bursdag og fredagskvelden er brukt til å spesiallage et bursdagskort med dinosaur, bursdagsbarnets største interesse for tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar