lørdag 25. februar 2012

Jeg ønsker meg:

Ny sofa. Jeg har vært i overtalelsesprosess med mannen i flere år. Han hadde nettopp kjøpt ny sofa da vi ble sammen. En dyr og god sofa, men den er ikke riktig etter min smak. Jeg føler jeg står litt på stedet hvil i prosessen, men jeg drømmer fortsatt. I mellomtiden lar jeg ungene få leke og hoppe som de vil i sofaen, og de får også innta hva som helst av mat i den. *krysse fingre og håpe ;)
Denne fra Bolia.
Mer lys i stuen.
Dette er Bender fra Northern lighting.
Magnolia!
Til våren ryker to av ripsbuskene i hagen og da har jeg tenkt å erstatte dem med Magnolia, til tross for at herdighetsgraden hvor vi bor er høy. Det er verdt et forsøk!
Aaah, loverings fra Ole Lynggaard. Jeg har ønsket i mange år og ønsker fortsatt en sånn.
Nydelig, nydelig!
Jeg trenger et nytt kaffekrus på jobb. Et fra Fam Irvolls Wonderland (Magnor) hadde vært midt i blinken. Jeg har allerede vært på Tilbords og forhørt meg og kun butikker i Oslo har tatt inn dette serviset. Så da spørs det om jeg ikke må en tur inn til hovedstaden om ikke lang tid...
Jeg trenger en ny toalettmappe! TRENGER, virkelig. Jeg har flere, men enten er de for små eller for store eller for upraktiske i pakking. Denne Marimekko-mappen ønsker jeg meg,- en liten fargeklatt blant mitt eller kjedelige koffertinnhold i svart, hvitt og beige.
Hjemme-alene-helg i helgen, og da kan man vel få drømme? :)

2 kommentarer:

  1. Noterer ned bursdagsønsker for harde livet...

    Hilsen storesøster (Ps: jeg tror du glemte å logge deg av her... ;))

    SvarSlett
  2. Så mange fine ønsker :)

    Deiligste søndagskvelden ønskes deg!
    Her har vi pakket oss inn i pledd og koser oss med varm te.
    Klem fra Maia og Nala

    SvarSlett